Rendszeres olvasók

2009. február 6., péntek

Új játék



Ági mamától kaptam ezt a díjat, cserébe 4 függőségemet kell bevallanom. Lássuk csak
  1. Első helyen nálam is, mint mindenki másnál a gyöngyfűzés áll. :)
  2. Második helyen a számítógép. Vagy inkább a kettő együtt. Még a gyöngyöt is úgy fűzöm, hogy a gép előtt ülök, a mintákat sem nyomtatom ki, a gépről fűzöm.
  3. Imádok autózni :) Mióta megvan a jogsim, nem szívesen ülök fel a buszra.
  4. A legfontosabb számomra a családom, a gyerekeim, a férjem, a szüleim, a testvérem, a nagyszüleim. Szerencsés vagyok, mert még mindenkinek örülhetek. Köszönöm nekik, hogy támogatnak, és mindíg mellettem állnak.
Akikre kíváncsi vagyok:
Teca
Zoknis Panka
Tündrüs
Pankacs

3 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál!!!

Panka írta...

Én is köszönöm!
Már nagyon gondolkodtam ezen, mostanában tényleg függővé váltam bizonyos dolgokban.

ZoknisPanka írta...

Szia!Köszönöm, hogy kiválasztottál. :) Sokban hasonlítunk ám...majd meglátod :) (sztem a hétvégén lesz időm frissíteni)